REDS 521S GTS CERAMIC je 1/8 ON Road GT spal. motor s obsahem 3,5ccm vhodný pro 1/8 GT modely. Turbo svíčka, váha 350g (bez tlumiče).
Společnost REDS se neustále snaží inovovat. To znamená investice do nových klíčových technologií. Čerpáme z bohatých zkušeností získaných při závodech na nejlepších světových RC tratích s nejlepšími jezdci na světě a naším cílem je dodávat kvalitní výrobky, které jsou vyráběny s vášní. Nová řada S to splňuje.
Jaké jsou technické specifikace?
Nový motor 521 GTS se vyznačuje vysokou spolehlivostí, stabilitou ladění a skvělou spotřebou paliva. V kombinaci se specifickými technickými změnami v oblasti kanálů a novými materiály se tento pěti-kanálový motor vyznačuje vyšším výkonem a lepší spotřebou paliva ve srovnání s jakýmkoli jiným motorem.
Co je nového a jiného?
Zjednodušeně řečeno, motory REDS Racings nové generace jsou vyráběny z jiných materiálů, od jiných dodavatelů a s využitím nových technologií. Vše se montuje přímo ve firmě.
- Nová klec klikové skříně: Řada REDS Racing S se vyznačuje novou a jedinečnou konstrukcí klikové skříně s vysokou tuhostí. Jedná se o zcela nové materiály a technologie odlévání. Motor se vyrábí tlakovým litím, což je velmi kvalitní proces. Předchozí generace klikové skříně řady R byla s gravitačním litím.
- Nový karburátor a difuzory: Dalším velkým vylepšením je zcela nový hliníkový karburátor vyrobený tlakovým litím. Rozhodli jsme se změnit materiál karburátoru z plastu na hliník, abychom dále zlepšili stabilitu volnoběhu a ladění. Co se týče technické stránky, nový karburátor má sklon 30 stupňů pro lepší dynamiku kapaliny a zvýšení výkonu motoru. A konečně, nový karburátor má izolátor pro snížení teploty karburátoru a zvýšení stability volnoběhu při vysokých teplotách.
- Nový systém upínání: Nový držák karburátoru umožňuje lepší blokování karburátoru bez poškození plastového pouzdra, čímž je zaručena vyšší spolehlivost a menší nároky na údržbu.
- Nové materiály: Motor 521 GTS je vybaven novými materiály pístu, pouzdra a klikové skříně s cílem optimalizovat tepelnou roztažnost a zvýšit výkon. Záměrem bylo vyvinout motor s vysokým výkonem, který by byl ještě výkonnější než motor M5GT a měl výjimečnou spotřebu paliva. To se nám podařilo.
- Nový výbrus s 5 kanály: Nový výbrus s 5 kanály s vysokým točivým momentem pro zvýšení točivého momentu a výkonu.
Nový výfuk byl vyvinut speciálně pro řadu S. Nový motor doporučujeme používat společně s výfukem Reds Racing 2113 a kolenem S, žhavicí svíčkou TS7 a spojkovým systémem Reds Racing Gt.
- Zdvihový objem: Objem: 3,5 cm3
- Vrtání: 16,05 mm
- Zdvih: 16,73 mm
- počet vstupních kanálů: 5
- počet výpustních kanálů: 1
- Rozměr předního kuličkového ložiska: 7x19x6 mm, gumové těsnění japonské výroby
- Rozměr zadního kuličkového ložiska: 14x25,4x6 mm, keramické ložisko švýcarské výroby.
- Průměr difuzorů: 7,0 v balení (Tuning 7,5 ; 8,0 ; 8,5 a 9,0mm)
- Karburátor: HCX2-A
- Hmotnost: 350 g
- Optimální teplota motoru: 110-130 °C
- Doporučená žhavicí svíčka: REDS TS7
Součást balení:- Samotný motor REDS
- Turbo žhavící svíčka
- 7,0mm hliníkový difuzor